Subject: Selgitustaotlus
From: "Margo Lemetti | WALLESS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 14:55:16 +0200

Lugupeetud Transpordiameti esindajad

Edastan selgitustaotluse Kärevere möödasõidu, Kardla-Tartu lõigu ja Tartu
põhjapoolse möödasõidu planeerimise ja projekteerimise menetluses
(manuses= koos kliendi volikirjaga.

Lugupidamisega

Margo Lemetti

Partner | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

502 2651

Kaluri 2, 51004 Tartu

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.